2013. május 14., kedd

Megint rendszerezek..

Muszáj volt megint alkotnom, mert a pénteki piacon"belefutottam"a fűszeres emberembe, ami azt jelenti, hogy be KELLETT vásárolni. Mindig van rengeteg növénye, mindenféle különlegességek is. Egyelőre én az alapabbaknál maradtam (csombor, tárkony, bazsalikom és koriander), amiket ténylegesen tudok is mihez használni. Meg egy "szupermarketmenta" is becsúszott. Kíváncsian várom az eredményt, mert minden évben kipusztítottam eddig (amin egyébként az egyik vendéglátós ismerősöm nagyon jól szórakozott, mert mint közölte, az még nála is életben marad és hát a koktélokhoz nagyon kell..hát, nálam nem marad(t eddig!), de a koktélokhoz kell) viszont most a konyhaablakból a teraszra került a többiekkel.
Szóval spatula és alkoholos filc és most már csak a csodát várom, hogy legyen legalább egy pestonyi bazsalikomom!

Egyszerű, de nagyszerű
Jó..ezek mennek felismerésből is
De a csombor-tárkony féle megkülönböztetéssel engem már
meg lehet fogni

2 megjegyzés:

  1. Már csak az a kérdés, hogy hogy jutok be a doktornénihez és hogyan csempészek ki vagy 10 spatulát.. Vagy maradok a kavicsra festésnél.. :) Nagyon klassz ötlet!
    Btw rá kellett keresnem a csomborra és rájöttem, hogy én úgy ismerem, hogy borsikafű.

    VálaszTörlés
  2. Ha gondolod, pénteken megyek Pest, tudok vinni spatulát, nekem van még bőven :-)
    Amúgy kavicsra akartam én is, csak momentán ez volt az egyszerűen kivitelezhető, most már lehet csak jövőre lesz kavicsolás.
    A borsikafű is megvan, de a csombor rövidebb, jobban ráfért a célszerszámra :-)

    VálaszTörlés