2013. május 9., csütörtök

Kertésznapló 2.

Alakulunk fóliailag, ha fogalmazhatok így. Egyre több lakó van a"növényoviban" és már egyre kaotikusabb lett a helyzet (vagyis kezdett kipotyogni a fejemből, hogy hová mit ültettem - szenilitás) tehát a címkézés elengedhetetlenné vált.
Készültek tehát kis táblácskák, amik szerintem nagyon csinosak, jó ha van ugye ügyes kezű ember a háznál (aki nem én vagyok)
Okozott némi fejtörést a dekorálás - a következő kör más jellegű is lesz. Végül a vastag alkoholos filc mellett döntötöttem, (a táblák meglepiben érkeztek) ha láttam volna a textúrát, nem ezt választottam volna, annyira finom az anyaguk, hogy sima színes golyós toll is elég lett volna (nyilván, hogy megnyugodjon a lelkem, ki lesznek majd a kis ábrák színezve, mert ezek az élet kardinális kérdései :-) ) Szóval ez a vastag filc eléggé megnehezítette az írást is, elfolytak a betűk, és hát a rajzolást is, bár ott a legnagyobb nehezítő tényező a saját kézügyességem. Szóval bénácska lett, a következő kör majd jobb lesz, de azért így is elégedetten tekintek végig a felhozatalon. 

íme a "nagyonlátszikhogykézidelegalábbegyedi"címkéim

ő a kísérleti banánültetvény első példánya.címkét nem kapott.felismerhető :-)
ekkorka paprikánk már van!
a látkép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése