2013. április 22., hétfő

Könyvmoly

2013-ra tervezve

  • Murakami Haruki
  • Fábián Janka: Emma fiai
  • Émile Zola: Pározs gyomra
  • Émila Zola: Plassans meghódítása
  • Émile Zola: Mouret abbé vétke
  • Émile Zola: A kegyelmes úr
  • Émile Zola: Szerelem
  • Émile Zola: Nana
  • Émile Zola: Tisztes úriház
  • Émile Zola: Hölgyek öröme
  • Émile Zola: Életöröm
  • Émile Zola: Germinál
  • Émile Zola: Mestermű
  • Émile Zola: A föld
  • Émile Zola: Az álom
  • Émile Zola: A pénz
  • Émile Zola: Az összeomlás
  • Émile Zola: Pascal doktor
  • Alessandro Baricco
  • Frei Tamás: 2015
  • Jo Nesbo
  • Anna Gavalda: Vígaszág
  • Anna Gavalda: Kis kiruccanás
  • J.K. Rowling: Átmeneti üresedés
  • Kurt Vonnegut
  • Ljudmilla Ulickaja
  • Truman Capote
  • Boris Vian
  • Joanne Harris
  • Bret Easton Ellis: Nullánál is kevesebb
  • Thomas Pynchon

6 megjegyzés:

  1. Ugye a szerelem már megvan? :) Emmánál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolut!Magyarok közül egyik kedvenc lett, úgyhogy van még tőle betárazva, meg most jelenik majd meg egy új..:-)Szóval sanszosan tőle nem csak egy lesz..Idén sem!

      Törlés
  2. Én is rákattantam, szóval tudok kölcsönözni, ha van olyan, ami nálad nincs..! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rozmaring, Karácsony a ligetben és a Zöld macska nincs meg, a többit betáraztam én is :-) Viszont ajánlom még Méhes Györgyöt, kicsit más világ, de ugyanilyen bájos történetek (a Tizenkét éves felnőttet olvastam, körülbelül a kor is ugyanez, csak erdélyi történetek)

      Törlés
  3. Na jól van, pont ezek nekem sincsenek. Ez nem véletlen; ha beszereztem, jelzem.. :D

    VálaszTörlés
  4. Ezek azt hiszem novellák csak, elég olcsón le lehet vadászni (500 pénz körül) de addig nem akarom, amíg a többivel nem végeztem, azért sikíts, ha van véleményeznivalód :-)

    VálaszTörlés